Výloha

23.01.2018

Výloha byla dlouho taková špinavá zanedbávaná holka. Nebyl na ní čas ani peníze. Na jaře 2016 jsem zrušila skladiště, které se z ní po nastěhování stalo, vyčistila ji a nechala zabudovat vnitřní okna.

březen 2016
březen 2016
okna Macek
okna Macek

V září, půl roku po prvních opravách, jsem se vrhla do dalších úprav. Potřebovala jsem zakrýt bočnice, stropy a dosadit novou desku. Nalepený papír jsem smyla rejžákem. Plochy jsem nakonec zakryla rákosovou rohoží. Je to nesmírně levné a rychlé řešení. Rákos šel krásně stříhat a připevnila jsem ho pouze sponkovačkou.

září 2016
září 2016
září 2016
září 2016

Stále chybí krycí lišty kolem oken a bílý nátěr, ale to už mě tak nebolí. Plánovala jsem výměnu vchodových dveří za dřevěné a hlavně funkční.

říjen 2016
říjen 2016

K dalším opravám jsem se dostala až za rok. V létě 2017 se osadily nové dveře a v srpnu jsem postupně natřela rámy vnější výlohy. Nejdřív základovkou a pak milovanou modrou. Později mi jedna stará paní vyprávěla, že když do prodejny obuvi po válce nastoupila, měla výloha také modrou barvu.

srpen 2017
srpen 2017
© 2015-20 Baťovo. Opravuje s kolísavým nadšením Marie Mrňávková.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky