Pařezy č.2

27.01.2018

Tyhle mě teda daly! Kam se na ně hrabaly pařezy č.1 z loňských smrků. To byla taková zahřívačka. A kam se pařezy č.2 hrabaly na pařezy č.3, které mě teprve čekaly :))

březen 2017
březen 2017
duben 2017
duben 2017

Když se jeden z nich poprvé pode mnou rozhoupal, byla jsem nadšená. Začalo  poprchávat, ale já měla takovou radost, že jsem vydržela do té doby, než jsem ho zdolala úplně.

duben 2017
duben 2017

Trvalo mi to nakonec víc jak měsíc každodenního kopání, než jsem tyhle dva obříka vydolovala. Je pravda, že jsem nemohla pracovat déle jak hodinu... vždycky navečer, když už děti byly připravené u pohádky. Víc bych ani nezvládla druhý den fungovat normálně v dílně. A i tak jsem až příliš často měla v kapse ibalgin.

květen 2017
květen 2017

Konečně bylo na Baťovo vidět! Na začátku června jsem zasela travní semínka a než začal v červenci naproti u muzea festival LenFest, celé to hezky zarostlo.

květen 2017
květen 2017
© 2015-20 Baťovo. Opravuje s kolísavým nadšením Marie Mrňávková.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky