Zahrada

25.01.2018

Dům dobrý, Baťovo dobrý, jen ta zahrada nám pořád chyběla. Měli jsme k užívání jen takový cípeček kolem domu a já snila o zahradě. Když u nás bagrovali chlapíci kanalizaci, ptali se mě, proč nekoupím tu sousední zahradu, když nemají kam děti vyběhnout. No protože stojí 90 tisíc a ty já nemám. A proč to nekoupíte od města na splátky? Proč to nekoupím na splátky? Protože paní, která v té době na úřadě seděla, mi o téhle jednoduché možnosti neřekla a mě teda s prominutím vůbec nenapadla. Hned v pondělí jsem běžela na úřad, kde už naštěstí seděla jiná úřednice, velmi milá a vstřícná mladá paní a na jaře 2017 jsme poprvé mohli vkročit do staré sousední zahrady.

V zahradě rostou tak vysoké stromy, javor a modřín, že se po nich už nedá lézt leda po velikém žebříku a s velkou odvahou a taky hromada krásných rododendronů.

Konečně je možné se někam natáhnout...

březen 2017
březen 2017
srpen 2017
srpen 2017

A mohu si zase o kus víc snít... Jsem ochotná se v těch květinách utopit.

© 2015-20 Baťovo. Opravuje s kolísavým nadšením Marie Mrňávková.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky