Střihačský stůl

24.01.2018

Jako střihačský stůl jsem používala starožitný skládací stůl z ardecové ložnice. Byl poničený, trochu se kymácel, ale sloužil dobře.

Skutečný střihačský stůl se mi podařilo získat na jaře 2016, tři měsíce po nastěhování. Hledala jsem všude na netu, v bazarech aj. ale nacházela jsem jen drahé nebo příliš velké. Zkoušela jsem hledat i mezi pracovními ponky, ale tam se ceny pohybovaly ještě výše. Na Aukru jsem shodou náhod objevila výrobce pracovních ponků, mladíky z Liberce a ti mi vyrobili stůl na míru. Bílý s dřevěnou deskou. Věděla jsem, že jen co si vydělám nějaký peníz do rezervy, že doobjednám ještě jeden.

březen 2016
březen 2016

Po půl roce jsem mohla stav doplnit. Jak se mi před rokem zdála dílna nekonečně velká, teď se smrskávala a smrskávala. Přidala jsem spodní desky na odkládání dlouhých návinů látek a radovala se, jak se pomaličku zaplňují.

září 2016
září 2016
říjen 2016
říjen 2016

Dílna se pomalu stávala útulným pokojem, ve kterém jsem trávila hodně a ráda svůj čas.

Občas mi ale i ty dva stoly nestačí.

© 2015-20 Baťovo. Opravuje s kolísavým nadšením Marie Mrňávková.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky