Okna

04.01.2018

Můj bohulibý záměr zachovat původní okna přišel brzy vniveč, poněvadž fuků, netěsností a obdivuhodné improvizace posledních uživatelů bylo víc, než jsem byla schopná pobrat. Někde chyběly kliky a okna tak nešly vůbec otevřít.

květen 2015
květen 2015

Zkoušela jsem zbrousit obstojnější rámy, ale nakonec jsem to musela vzdát. Tu hromadu špaletových oken bych dřela dalších 10 let. Rozhodla jsem se tedy pořídit nová okna, což byl veliký zásah do mého velmi skromného rozpočtu.

Místní truhlář má zlaté ruce. Všechny staré rámy si obešel a pečlivě z nich odmontoval původní kličky. Srdce mi zajásalo, když jsem viděla, co z nich byl schopný vykřesat. Úžasné!

V říjnu 2015, půl roku po získání domu a mých vyklízecích aktivit, byla připravená nová okna. A na obzoru se jevilo stěhování z útulného bytu. Dům byl v tuhle chvíli stále neobyvatelný. Chybělo topení, voda, elektrika. Nebylo tu nic než jen opravená střešní krytina a staveniště. Ale nová okna byla náplast na moje nervy. Kdo by potřeboval zkušeného a precizního truhláře z regionu Českokamenicko, napište, ráda předám kontakt.

prosinec 2015
prosinec 2015

Parapety se dodělávaly také až za pochodu. Ty poslední jsem si už dělala sama. Přátelé přijeli na návštěvu a ukázali mi, jak na to.

leden 2016
leden 2016
srpen 2016
srpen 2016
srpen 2016
srpen 2016
© 2015-20 Baťovo. Opravuje s kolísavým nadšením Marie Mrňávková.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky