Mám ho!

02.01.2018

Duben 2015. Obdržela jsem klíče od Baťova a mohla se s ním pomalu seznamovat.

Přízemní prodejna byla po obrovská a neskutečně smrděla. Říkala jsem si, čím ji později zaplním, když mám sotva stůl pod šicí stroj. Dokonce jsem přemýšlela nad přepažením místnosti, tak mi ten prostor přišel velikánský. Dnes bych klidně uvítala ještě jeden koutek navíc.

V domě nebyla funkčí elektrika, voda ani topení. V horním bytě bylo třeba udělat nutné dispoziční úpravy, aby se prostor využil maximálně. Přiznám se, že v prvních dnech jsem se zděsila, co jsem to koupila za ruinu. Dům byl v mnohem horším stavu, než jsem svým laickým okem při obhlídce byla schopná pojmout. Chodila jsem po vlhkých chodbách, z místnosti do místnosti a opakovala si stále dokola: Za co já tohle opravím?? Banka mě donutila opravit nejprve střechu, čímž mi nabourala celý rozpočet. Bylo třeba zavést novou elektriku, vodu, topení, plyn, vyměnit okna, nahodit nové štuky a milion dalších zásahů, které se bez odborníků nedaly udělat. Na takhle náročnou rekonstrukci bych potřebovala minimálně dvojnásobek financí, než jsem měla. Hromada práce tak zbývala na mé osobní svépomoci. 

Ale ten výhled z okna!

© 2015-20 Baťovo. Opravuje s kolísavým nadšením Marie Mrňávková.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky