Kůlna

17.07.2018

Posledním uživatelům "vybydlovatelům" sloužila kůlna na dříví, na uhlí a další odpad, co se nevešel do popelnice. Když jsem dům koupila, bylo v ní bordelu po kolena. Likvidovala jsem všechen ten vlhký humus skoro rok, protože  se uvolněné místo vždycky okamžitě vrchovatě naplnilo dalším odpadem z domu, kde probíhala rekonstrukce.

Hromady starého lina a betonu jsem pak obcházela dva roky.

Na jaře 2018 jsem se konečně utrhla k likvidaci lina a odvezla ho do sběrného dvora. Na beton jsem už musela objednat kontejner. Moc mě potěšilo, že ho přivezli v mé milované modré! Asi aby se mi lépe pracovalo.

Některé kusy byly tak velké, že jsem je neuzvedla a můj krumpáč byl na jejich rozbití­ krátký. Shodou okolností­ ale den předtí­m se u mne zastavili známí­ pro odvoz skříně. Nic neřekli a druhý den přijeli se synem, aby mi pomohli zbytek doházet. Přivezli si i sekyry a lopaty a pomohli mi vykopat pár další­ch pařezů na zahradě. Jen tak. Z Ústí­ nad Labem. Neskutečné. Dalších pár měsíců jsem chodila kolem a dumala, co s ní­. Strhnout nebo opravit?

V létě jsme byli u kamarádky na chatě v srdci Českého Ráje. Veliká krása. Chatička bez elektriky, pro vodu jsme chodili do lesní studánky, v noci chytali raky a ve dne larvy z rybníka. A tak se mi ta chatička líbila, že jsem se rozhodla kůlnu zachovat a udělat z ní zahradní zázemí pro holky.

© 2015-20 Baťovo. Opravuje s kolísavým nadšením Marie Mrňávková.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky