Kůlna alias Burg

19.08.2018

Jakmile polevil nalomený palec, pustila jsem se do dokončení kůlny. Koupila jsem novou vrtačku, vyměnila boční vyhnilé sloupky, osadila podlahu a zakryla boky. V jednu chvíli jsem měla nahnáno, že se na mě drobek sesype a nikdo mě už nikdy nenajde. 

Náš budoucí Burg, jak jsme ho nazvali.
Největší radost jsem měla z odklizení té obrovské a nekonečné hromady odpadu vedle kůlny. Ve sběrném dvoře mne zdraví už s pobavením.

A s hrůzou sleduji rozpadající se opěrnou zídku a nepochopitelně přezíravý postoj města jakožto majitele. Lano, které provizorně zajišťovalo odlomenou desku, mi někdo nenechavý ukradl... Tohle už si koleduje o úraz :(

© 2015-20 Baťovo. Opravuje s kolísavým nadšením Marie Mrňávková.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky