Škrábání a štuky

08.01.2018

V průběhu léta 2015 přijížděl zedník a pracoval velmi zvolna na štukách. Intervaly jeho návštěv byly šílený, třeba několik týdnů se neobjevil a práce vázla. Já zvládla jen drobnější věci, broušení, natírání, úklid, likvidaci starých lin a odpadu. Elektrikář rozhodil kabely a zprovoznil jednu zásuvku, zbytek prý až bude vše ostatní hotovo. No, dobrá. Neuměla jsem v tom chodit a tak na mě zvysoka kašlali.

Když se na podzim osadily nový okna, zedník mohl dokončit zbytek štuků. Problém byl ale dostat ho sem. I elektrikáře a instalatéra. Jenže přituhovalo: byt jsem nabízela k prodeji a objevil se vážný zájemce. Měla jsem necelý měsíc na to, aby se dům zprovoznil k obyvatelnému stavu. Tomu říkám výzva! Málem mě to zabilo:)

nová elektrika
nová elektrika
kuchyňský kout
kuchyňský kout
koupelna
koupelna

No, zedníci se vytáhli a v den předání dokončili natáhnout horní chodbičku a zaspárovat sádrokarton v koupelně. Zbývaly 3 týdny do stěhování. Nebylo vymalováno, instalatér nemohl zavěsit radiátory, protože byl štuk vlhký, netopilo se (venku už bylo na nule), takže to neschlo. Popůjčovala jsem si přímotopy a jelo se na plné obrátky.

listopad 2015
listopad 2015

Kde pracoval v klidu, byly štuky krásné.

Tady už spěchal a když jsem pokoj v únoru malovala, opadal mi kus jeho štuku. Měla jsem štěstí, že mi v tu dobu opravovali jiní řemeslníci dílnu v přízemí  atak jedno dopoledne naběhli a předělali to.

únor 2016
únor 2016
© 2015-20 Baťovo. Opravuje s kolísavým nadšením Marie Mrňávková.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky