Registračka

20.01.2018

Na Aukru jsem vyhrála starou registračku za 400,-Kč. Od prvního pohledu jsem přesně věděla, na co jí využiju.

květen 2016
květen 2016

Když mi ji pošťák přivezl (poštovné bylo dvojnásobné než samotná aukce), přemluvila jsem ho, ať mi ji pomůže snést do sklepa. Měla totiž na výšku přes 2 metry a nešla rozložit.

říjen 2015
říjen 2015

Ve sklepě pak dlouho nečinně stála. Když jsem chystala stěhování z paneláku do Baťova a vyklízela sklep, rozřízla jsem ji vejpůl, abych ji měla jak převézt. A v dílně pak taky dlouho nečinně stála a čekala na nový facelift. A v květnu 2016 se dočkala.

květen 2016
květen 2016

Stačilo ji zbrousit, natřít, doplnit o chybějící polici a poličky a moc se nezabývat tím, že horní desky jsou poškozené a patrně to vypadlo celé jinak.

Samolepky obstarala Jana Chaklosh z Majesticku a obrázek Lesní abeceda Jana Kloučková Kudrnová.

Všechny ty variabilní poličky se výborně hodily pro moje nožičky a ručičky... tedy pro hračky. Neocenitelný pomocník.

© 2015-20 Baťovo. Opravuje s kolísavým nadšením Marie Mrňávková.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky