Podlahy

09.01.2018

To přece nemůže být tak těžké, položit si podlahy z osb desek. Tak jsem si koupila mafl, hromadu desek a vrutů a pustila se do toho.

Většina štuků už byla hotová a čas hořel. Měla jsem necelý měsíc do nastěhování a stále nebyla hotovo téměř nic.

Chodbička byla členitá a desky se mi nepodařilo spasovat tak, aby mohla zůstat podlaha obnažená, což mě zamrzelo. Položila jsem na desky lina. K plovoucím podlahám nebo dlažbě nechovám přízeň, přijdou mi tvrdé a klouzavé.

I lišty jsem zvládla, měla jsem z toho radost. Můj hlavní problém je, že ve všem hledám přílišnou složitost a trvá mi, než se k nové práci odhodlám.

Přesto jsem někde lišty nestihla položit ("To se udělá pak!") a čekají dodnes na dokončení.

© 2015-20 Baťovo. Opravuje s kolísavým nadšením Marie Mrňávková.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky