Pařezy č.3

28.01.2018

Velkou část zahrady zabíral javorový náletový lesík, který během léta neskutečně zhoustnul.

Potřebovala jsem se dostat k plotu, který se rozpadal a tak jsem některé větve ořezala.

srpen 2017
srpen 2017

A když už jsem měla tu pilku v ruce...

Tak jsem vzala do ruky i krumpáč...

Zídka je místama prorostlá náletama. Prosila jsem město o pomoc, poněvadž zatím nejsem majitelem zahrady, ale mám si prý vystačit sama. Ok.

srpen 2017
srpen 2017

Kapesní pilka už byla tupá, tak jsem si koupila velkou. A taky sekyrku. Kapesní. Krumpáč a rýč mám od maminky.

září 2017
září 2017
září 2017
září 2017

Spočítala jsem si, že když každý den odpařezím půl metru čtverečního, že bych to mohla do zimy stihnout. Jenže to byla samozřejmě naprostá utopie. Zaprvé bylo celý podzim 2017 dost často ošklivo a pršelo a za druhé jsem už měla hodně práce v dílně a potřebovala jsem trochu šetřit síly na předvánoční zátěž. Snažila jsem se aspoň na chvilku vyběhnout, ale už jsem byla v říjnu tak unavená, že jsem to vzdala. Vstávala jsem ve čtyři ráno a nějaké pařezy mi byly ukradený.

říjen 2017
říjen 2017

Je mi jasné, že na jaře to všechno ohromně zesílí. Vím, co budu dělat s prvním jarním sluníčkem...

leden 2018
leden 2018

                                                                  ***

Už jsem ty kořeny a pařezy viděla všude. Začaly se objevovat tam, kde s nima nebylo původně počítáno... na mých výšivkách. Pařezy a kořeny jsou krásné objekty a rozhodně s nima nekončím.

listopad 2017
listopad 2017
© 2015-20 Baťovo. Opravuje s kolísavým nadšením Marie Mrňávková.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky