Oprava kůlny - den 1. a 2.

17.07.2018

Tak jsem se do ní­ pustila. Vylámala jsem dvě bočnice a připravila se psychicky na přesunutí­ hromady kačí­rku.

Vstup do kůlny plánuji ze zahrady, proto bylo potřeba všechno odnést jinam. I kačí­rek. Už jsem ho jednou přenášela a je to teda dost otrava.

Takhle jsem zápasila v létě 2017. Dokonce jsem si z legrace počí­tala kýble, bylo jich tuším kolem 40.

Kačírek bylo nutné přesunout jen o pár metrů vedle.

Druhý den bylo hotovo.

I můj palec byl hotový. Trochu v něm křuplo, do večera natekl a zmodral. Podcenila jsem tíhu dřevěné ohrádky. Takže obvazy a pár dní klidu.

© 2015-20 Baťovo. Opravuje s kolísavým nadšením Marie Mrňávková.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky