Od podlahy

05.01.2018

V květnu 2015 jsem se pustila do čištění podlah. Na nové nebo repas nezbyly peníze. Prkenné podlahy byly zakryté vrstvami lina, které bylo přilepeno tak festovně, že jsem s ním bojovala mnoho týdnů. Myslela jsem, že by se mohly zachovat, ale byly nakonec tak poničené, že jsem je musela oželet.

Místnosti už byly prázdné a zabavit v nich nejmladší dceru bylo možné jen na pár minut. Pořád mi někam utíkala:)

Ani starším dcerám se do prázdného domu nechtělo moc jezdit. Navrhla jsem jim, ať si pokoje pomalují. Vzala jsem s sebou fixy a na všech podlahách se objevili koně. To léto jsme byli totiž týden na koňské farmě a byl to pro ně ohromný zážitek. Chodila jsem se na ty malované koníky dívat, když mi bylo smutno. Jsou tam dodnes.

© 2015-20 Baťovo. Opravuje s kolísavým nadšením Marie Mrňávková.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky